Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

2009. október 11., vasárnap

3. Zóna - fürdőszoba és vidéke

Az előttünk álló héten a fürdőszobát és a wc-t veszem sorra.

- csaptelepek vízkőtelenítése
- kád kisikálás
- fürdőjátékok vízkőtelenítése
- mosógép tartályának kitakarítása
- mosógépen egy vízkőtelenítő mosás elindítása
- fehérpolc lepakolás
- fehérpolc lepakolás a wc-ben
- újságok kiválogatása
- ajtók lemosása
- wc kisikálás
- wckefe kitakarítás
- kapcsolók lemosása
- felsőszekrény letakarítása

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon tetszik a blog címe, és úgy írsz a takarításról, hogy legszívesebben hazarohannék takarítani, rendezkedni :) Lenne is mit csinálni, és még ráadásul ma reggelre hófehérbe öltözött a városunk...és én még nem készítettem elő a téli ruhákat a szekrények mélyéről...jujjj nekem :(
Csilla

Arzénka írta...

Ó, de kedves vagy. Köszönöm a kommentet, már azt hittem, senki se olvas. :P
A téli ruhákat ne is említsd, ma reggel emiatt kaptam sikítófrászt. Nőnek a gyerekek, mint a gomba.

Megjegyzés küldése