Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

2009. október 20., kedd

Este

Egyre inkább kezdem azt gondolni, h. a másnap reggeli jókedvem erősen függ az előző esti teljesítményemtől. Tegnap este pl. nemhogy az esti rutint nem csináltam meg - mert dögrováson voltam -, hanem semmit se. Ennek megfelelően már reggel 8-kor az az érzésem van, h. el vagyok maradva. Ez az érzet pedig inkább késztet arra, h. ne csináljak semmit se, mert úgy se fér bele, minden a délelőttbe. De most legyűröm ezt a késztetést, és igenis csinálom a dolgokat, haladok, amennyit haladok.

2 megjegyzés:

Nildikoka írta...

Arzénka, nem verseny ez, meg "teljesítménytúra", majd haladsz a dolgaiddal ha meggyógyulsz! Ha közbe vége lesz ennek a zónának, lesz jövő hónapban is:)
Én nem flyladyzem szigorú szabályok szerint, csak megtetszett ez a 15 perces dolog........De hogy 2. zóna, akkor teszem azt fürdő, ez már nekem nagyon nagy kötöttség, és ha valamiben icipicit is muszáj van, menekülök!
De! 3 hete ragyog a mosogatóm, olyan dolgokat súroltam le, amiket nem is tudom, mikor utoljára, mindenhol látszik a takarítgatásom, a fürdőtől kezdve a nappali, felső szint, minden. Férjem eddig egy árva szót sem mert szólni, mert nem akarja sztem ezt az illúziót szétrombolni, ugyanis oltári nagy kupis vagyok. Képes vagyok ülni a romjaimon, lakás romjain, és inkább teszem azt, számítógépezek, vagy egy jó könyvet olvasok, de pakolni, takarítani még véletlenül sem. 12 év után naná, hogy hallgat, mert azt már megtanulta, hogy ha valamire felhívja a figyelmem, akkor dafke sem!
Én minden nap csinálok egy kicsikét, amennyi jól esik, és ott, ahol jól esik. Látványos. Majd kész lesz egyszer. És múlt héten semmit nem csináltam, csak létfenntartottunk, fórumon leírtam, miért......:( Tegnap este takarítottam megint. A munka megvár.
Nildia voltam:)

Arzénka írta...

Jaj, csak most olvastam. A fórumon írtakra meg: :(((.
Persze, h. nem lóverseny, ahogy a köldökvakarászós blogban írtam, nekem ez inkább egyfajta kapaszkodó, mint a bártáncosnak a táncrúd. :)

Megjegyzés küldése