Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

2009. október 6., kedd

Félmunka

A mai napra tervezetteknek a felééig jutottam el. Konkrétan a pult lepakolás elmaradt, de a sütőt kitakarítottam, mert ha langyos a dzsuva, akkor könnyebben lejön, és ma sütöttem.  Nem csüggedünk, tudtam én, h. nem lesz ez egy habostorta!
Na, de a háromból kettő beteg és nyűgös. Főztem tisztességes ebédet is, és kétszer elolvastam egy 60 oldalas könyvet. :D
Holnap is konyhás nap van. Be kell ütemeznem a pult pakolás mellé a csempe takarítást is, amúgy nem tűnik koszosnak, csak ha közelebbről megnézzük; csempét meg csak úgy érdemes mosni, ha le van pakolva a pult.

Tehát a mai nap eredménye: lemostuk az alsó szekrényeket. Holnap a kölköknek jó napjuk lesz, pakolhatnak a pulton! A kupifiókos nap lesz nekik az istencsászárság, már látom.

2 megjegyzés:

Arzénka írta...

kipróbálom, működik-e

Névtelen írta...

és, ha nem vagyok bejelentkezve?

Megjegyzés küldése