Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

2009. október 6., kedd

Tegnap hűtő, ma konyhapult

Tegnap le- és kitakarítottam a hűtőt, ez volt a napi feladatom. Hála a no-frost technológiának nem kell leengedni a hűtőt, elég egyik polcról a másikra pakolni, a polcot a fürdőkádban lemostam, szárazra töröltem és visszadugtam a helyére. Mehet rá vissza a cucc. Meglepő módon csak 1 konyhai hullát találtam, a többi cucc rendben volt. Igaz, a hűtő tartalmának karbantartását Férj szívügyének érzi, köszi neki innen is!

Ma a konyhapultot takarítjuk, és az alsó szekrényt mossuk le a gyerekekkel. Hát ne mondjam, h. mekkora buli ez a gyerekeknek! Eleinte a fürdőszobába jártak a kútra, aztán elővettem egy kistálat, abban mosogatták a rongyukat. Fél óra alatt pont elunták, most jöhet az érdemi munka nekem! Lepakolom a konyhapultot, és alaposan lesikálom, aztán visszarakodok. Ebédig ennyi még pont belefér. Ez ugyan bőven túllépi a 15 perces kereteket, de azért vegyük figyelembe, h. nagy a lemaradás az ügyben. Gyanítom, h. mondjuk a 3-4 hónap múlva sokkal kevesebb idő is elég lesz a karbantartása.

Bővítem a listámat, a konyha zónára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése