Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

2009. október 4., vasárnap

Tervezés

Hja, két héttel ezelőttig eszembe se jutott volna, h. a házimunkát tervezzem, osztogassam, az meg pláne nem, h. még egy naptárba is beírjam. Pedig, pedig! A legtöbb nagytakarítási rohamom ott bukott el, h. túlvállaltam magam; vagy épp tervezés és átgondolás hiányában a létra tetejéről ugrottam le a háztartási boltba, mert elfogyott az ablakpucoló. (Súlyos időveszteség ám ez.)

Most átgondoltam, h. melyik nap mit fogok megcsinálni a konyhában (pl. az alsószekrények kipakolása semmiképp se eshet olyan napra, amikor főzni kell, mert ez azért nagy falatnak tűnik), felírtam a bevásárlólistámra, h. hoznom kell a mosogatógéphez tisztítófolyadékot, h. lefuttathassak egy tisztítóprogramot is. Valamint a sütőmhöz elő kell keresnem a használati utasítást, hogyan is működik ez az öntisztító folyamat benne.

Szóval teleírtam a naptáramat a következő hétre. Remélem, mindenki egészséges lesz a családban, h. végig is vigyem a terveimet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése