Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

2009. október 5., hétfő

Felmosás


A padlót fel kell mosni, nem vitás. Nem mindegy mivel? Nekem nem. A mopos felmosót utálom, mert egy idő után gusztustalan lesz a felmosófej, és nem lehet kitakarítani alaposan. (Vagy csak nekem nem megy.) Plusz én már jártam úgy, h. jól bebüdösödött, mert nem tudott alaposan kiszáradni.

Én az ún. laposfelmosóra szavazok. Van hozzá 6 darab rongyom, ezeket simán bevágom a mosógépbe, és 60 fokon, öblítő nélkül tisztára mosom. Én a régi textilpelenkákat használom amúgy törölgetésre, pl. konyhapult lesikálás, vagy a wc-t is azzal törlöm le szárazra, miután kitakarítottam; az ablakmosáshoz is kiváló, portörlésre pedig egyenesen remek. A rongyokat összegyűjtöm, és 2-3 naponta egyben kimosom.
Van ennek lényegesen olcsóbb változata is, mint a Viledáé, barkácsboltokban, nagyobb áruházakban érdemes szétnézni. Meg kell nézni, h. a rongy magában mennyibe kerül, nehogy az legyen, h.  a rongyok pótlása drágább, mintha mindig új készletet vennénk. Vehetünk parkettához való rongyot, hidegburkolathoz való rongyot, vagy kültéri takarításhoz valót.

Felmosószer: nálunk a WU2 sampon tartja karban a padlót (olyan parkettánk van, ami alapjában véve laminált, de van rajta egy vékony igazi parketta réteg is) és a hidegburkolatot. Eddig még nem volt rá panaszom, minden szépen, tisztán csillog. A parkettát szoktam ápolni rávaló DM-es ápoló szerrel is, de ez kb.  negyedévente kerül sorra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése